Launch demo modal

444 34 97

7 / 24 Çağrı Merkezi

Hareket ardından araç içi ikramlarla Eskihisar'dan feribot ile Topçular'ageçerek İznik’e varıyoruz. Hıristiyanlar için önemli olan İznikAyasofyası’nı (7.Ekümenlik Konsül’ü nün toplandığı yer) gezdiktensonra Süleymaniye Paşa Medresesi ve Çinicilik Atölyeleri’ni ,Çinifırınlarının ortaya çıkarıldığı kazı alanlarını ve Lefke Kapı'sınıgörüyoruz. Sonraki  durağımız  İznik Müzesi ( Nilüfer Hatunİmareti ), İznik Yeşil Camii’yi de görüp panoramik İznik şehir turuve Senato Binası kalıntılarını gördükten sonra İznik’tenayrılıp Bursa’ya hareket ediyoruz. Bursa’da ilk durağımız Evliya Çelebi’ninifadesiyle Bursa’nın Ayasofyası Ulu Camii oluyor. Ulu Camigezimizin ardından Kozahan’da  (İpekçiler Çarşısı) kısa birmola verip öğle yemeğimizi almaya gidiyoruz. Öğle yemeği sonrası Cumalıkızık’a geçiyoruz. Konuk Evi, Sanat Evi, Çoban Evi, EtnografyaMüzesi'ni gezip dünyanın en dar aralığı olan Cin Aralığı'ndangeçmeyi deneyeceğiz. Köyde vereceğimiz alışveriş sonrası İstanbul’a doğruhareket edip 23:00 civarlarında İstanbul’da oluyoruz. Bir başka kumru Turorganizasyonunda görüşmek üzere vedalaşıp ayrılıyoruz

• Anasayfa
  • İletişim
  • En Uygun
    Fiyatlar
    Kumrutur'dan yapacağınız işlemler en düşük fiyat garantisi altındadır. Yurtiçi ve Yurtdışı Uçak Bileti, Otel ve Tur paketlerinde en uygun fiyatlar için bize ulaşın.
  • %100 Güvenli
    Alışveriş
    İnternet sitemiz ve telefonla yapacağınız işlemler SSL ve 3D şifre işlemi iler gerçekleşmekte ve sizlere %100 güvenli alışveriş imkanı sunmaktadır.
  • En iyi
    Tesisler
    Uçak Bileti, Oteller, Turlar ve tatil konusunda en zengin seçeneklerine sahip olan Kumrutur.com; misafirlerine Türkiye'de ve dünyada 250 bini aşkın otel seçeneği sunmaktadır.